Immuno Diagnostic:
Viestintästrategia
”Konsultit ymmärsivät hyvin toimialaamme ja sen toimintatapoja, mutta pystyivät myös haastamaan omaa ajatteluamme. Yhteistyö oli hedelmällistä ja hyvin sujuvaa”.
Sari Aulu, myyntijohtaja, Immuno Diagnostic
Immuno Diagnostic on laboratoriodiagnostiikkaa, tutkimustuotteita ja kuvantamislaitteistoja maahantuova asiantuntijayritys.
Projekti
Yritys on perinteisesti keskittynyt vahvasti B-to-B myyntiin. Nyt se halusi löytää uusia keinoja myynnin tukemiseen muuttuneessa markkinatilanteessa.
Toteutus
Rakensimme yhdessä Immuno Diagnosticin kanssa viestintästrategian ja laadimme suunnitelman konkreettisista toimenpiteistä strategian toteuttamiseksi.
Tulos
Projekti selkeytti asiakkaalle, mihin myyntiä tukevassa viestinnässä kannattaa keskittyä ja auttoi perustelemaan valintoja. Yrityksen asiantuntijat saivat valmennusta viestinnän toteuttamiseen.