Immuno Diagnostic:

Viestintästrategia

”Konsultit ymmärsivät hyvin toimialaamme ja sen toimintatapoja, mutta pystyivät myös haastamaan omaa ajatteluamme. Yhteistyö oli hedelmällistä ja hyvin sujuvaa”.

Sari Aulu, myyntijohtaja, Immuno Diagnostic

Immuno Diagnostic on laboratoriodiagnostiikkaa, tutkimustuotteita ja kuvantamislaitteistoja maahantuova asiantuntijayritys.

Projekti

Yritys on perinteisesti keskittynyt vahvasti B-to-B myyntiin. Nyt se halusi löytää uusia keinoja myynnin tukemiseen muuttuneessa markkinatilanteessa.

Toteutus

Rakensimme yhdessä Immuno Diagnosticin kanssa viestintästrategian ja laadimme suunnitelman konkreettisista toimenpiteistä strategian toteuttamiseksi.

Tulos

Projekti selkeytti asiakkaalle, mihin myyntiä tukevassa viestinnässä kannattaa keskittyä ja auttoi perustelemaan valintoja. Yrityksen asiantuntijat saivat valmennusta viestinnän toteuttamiseen.

Katso myös

Luona:

Viestinnän ja median valmennukset