Väestöliiton hyvinvointi:
Rekryt ja kokemukset
” HNY:n kanssa on helppo käynnistää aluksi vaikealtakin kuulostava kokonaisuus. Elinalla on ilmiömäinen kyky hahmottaa punaiset langat sotkuisesta kerästä. Projektit ovat olleet napakymppejä ja vieläpä ihan uskomattoman nopeita ja ytimekkäitä”
Minna Järvensalo, toimitusjohtaja, Väestöliiton Hyvinvointi
Väestöliiton Hyvinvointi Oy on Väestöliitto-konserniin kuuluva terapia- ja kotipalveluiden tarjoaja.
Projekti
Väestöliiton Hyvinvointi tarvitsi vuosina 2022–23 sekä uutta rekrykonseptia että uutta tapaa päästä selville asiakas- ja työntekijäkokemuksesta.
Toteutus
HNY fasilitoi Väestöliiton Hyvinvoinnin avainhenkilöiden kanssa prosessit, joista ensimmäisessä kehitettiin rekrytoinnin ja työnantajakuvan kehittämisen konsepti ja toisessa asiakas- ja ammatinharjoittajakokemuksen mittaamisen konsepti.
Tulos
Konseptit olivat kokonaisvaltaisia ja sisälsivät yksityiskohtaiset kuvaukset ja suunnitelmat myös toetutuksesta. Niiden pohjalta Väestöliiton Hyvinvointi pääsi kehittämään ensin rekrytointia ja työnantajakuvaa ja sitten asiakas- ja työntekijäkokemusta entistä tehokkaammin.
Katso myös
JM Suomi:
Turvakoti uudella asuinalueella
”Casen myötä löysimme keskeisiä viestejä sekä vastauksia asiakasta mahdollisesti askarruttaviin kysymyksiin. HNY:n selvitys on selkeä ja hyvin käytännönläheinen. Saimme vahvistusta tärkeäksi näkemällemme työlle.”
Susanna Virta, myynti- ja markkinointipäällikkö, JM Suomi