Väestöliiton hyvinvointi:

Rekryt ja kokemukset

HNY:n kanssa on helppo käynnistää aluksi vaikealtakin kuulostava kokonaisuus. Elinalla on ilmiömäinen kyky hahmottaa punaiset langat sotkuisesta kerästä. Projektit ovat olleet napakymppejä ja vieläpä ihan uskomattoman nopeita ja ytimekkäitä”

Minna Järvensalo, toimitusjohtaja, Väestöliiton Hyvinvointi

Väestöliiton Hyvinvointi Oy on Väestöliitto-konserniin kuuluva terapia- ja kotipalveluiden tarjoaja.

Projekti

Väestöliiton Hyvinvointi tarvitsi vuosina 2022–23 sekä uutta rekrykonseptia että uutta tapaa päästä selville asiakas- ja työntekijäkokemuksesta.

Toteutus

HNY fasilitoi Väestöliiton Hyvinvoinnin avainhenkilöiden kanssa prosessit, joista ensimmäisessä kehitettiin rekrytoinnin ja työnantajakuvan kehittämisen konsepti ja toisessa asiakas- ja ammatinharjoittajakokemuksen mittaamisen konsepti.

Tulos

Konseptit olivat kokonaisvaltaisia ja sisälsivät yksityiskohtaiset kuvaukset ja suunnitelmat myös toetutuksesta. Niiden pohjalta Väestöliiton Hyvinvointi pääsi kehittämään ensin rekrytointia ja työnantajakuvaa ja sitten asiakas- ja työntekijäkokemusta entistä tehokkaammin.

Katso myös

JM Suomi:

Turvakoti uudella asuinalueella

Casen myötä löysimme keskeisiä viestejä sekä vastauksia asiakasta mahdollisesti askarruttaviin kysymyksiin. HNY:n selvitys on selkeä ja hyvin käytännönläheinen. Saimme vahvistusta tärkeäksi näkemällemme työlle.”

Susanna Virta, myynti- ja markkinointipäällikkö, JM Suomi