Tiedätkö, miten organisaatiosi johtaminen sujuu oloissa, jotka ovat ehkä uusi normaali mutta hyvin erilaiset kuin vuosi sitten? Mitä kannattaa edelleen vahvistaa? Mikä kaipaa korjaamista? Mikä on syytä hylätä kokonaan?
Loppukesästä moni huomasi, että etätyöhön on jo totuttu ja hybridityön opettelukin tuntui luistavan. Koska sopeutuminen ja tilanteen edellä oleminen ovat yritystoiminnan elinehto, menestyvät organisaatiot ovatkin oppineet valtavasti.
Syksyn edetessä on nähtävissä, että kriisin alun pioneerihenki heikkenee. Ihmiset alkavat uupua. Esimiestyö on entistäkin vaativampaa, kun tiimi pitäisi pitää yhtenäisenä ja sen jäsenet hyvinvoivina.
Nyt on hyvä hetki selvittää, mitä organisaatiosi on oppinut koronakriisistä. HNY Groupin napakka johtamisselvitys koostuu seuraavista osista:
- Alustavan tilannekuvan luominen johdon kanssa – 2 tunnin työpaja.
- Haastattelut kautta organisaation – laadullisen tutkimuksen oppien mukaan jo 10–15 haastattelua kertoo useimmiten olennaisen isonkin joukon näkemyksistä.
- Olennaisen datan kokoaminen korona-ajan toiminnasta ja siinä tapahtuneista muutoksista
- Raportti suosituksineen:
- Syvennetty tilannekuva
- Keskeiset havainnot
- Suositukset ja toimintasuunnitelma
Kiinnostuitko? Ota yhteyttä, niin räätälöimme organisaatiollesi sopivan selvityksen.
Haluatko keskustella lisää? Ota yhteyttä!